Alla inlägg den 24 januari 2011

Av plastblomma - 24 januari 2011 22:47

Rörigt i hemmet, ont i kroppen och med sprängfyllt huvud. Många bollar i luften. Hålla upp en fasad. "Allt är bra" eller "det funkar". Egentligen är allt kaos. Så många uppgifter, saker jag borde ha gjort, som hänger över mig, jagar mig genom en mörk och till synes oändlig labyrint. 


Paus. Stop. Rewind. Start over.

Det där tillhör gårdagen, det förflutna. 


Idag börjar mitt nya liv!

Mitt nya liv innehåller mer struktur, mer självdisciplin och till följd av det förhoppningsvis också mindre stress och grubblerier.  Denna vecka kommer bli en "inskolningsprocess" då ska allt skit ut ur hem, kropp och sinne. Sedan kan det bara bli bättre. Saker som jag skjutit upp ska tas tag i. Min hälsa och mina näras välmående får högsta prioritet.


Håll tummarna,  men säg helst att jag inte kommer klara det - jag älskar att motbevisa negativa människor! Ologisk som vanligt!


Play.

Presentation

Sök i bloggen

Dagens omröstning

Vilken är den bästa årstiden?
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Alla årstider har sin charm

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards