Direktlänk till inlägg 23 december 2013

Favorit i repris

Av plastblomma - 23 december 2013 08:06

Även i år bjuder jag in till julfirande under stjärnorna. Det fina med detta julfirande är att du kan befinna dig var som helst i Sverige, eller utomlands och du kan fira med både vänner, familj och totala främlingar. Tanken med firandet är att himlen finns överallt, så om alla går ut samtidigt och tittar upp på den, delar vi en upplevelse tillsammans! initiativet grundar sig i förra årets tanke om att ingen ska behöva vara ensam hela julhelgen! Förra året tänkte jag speciellt på de hemlösa och ensamma, detta året kommer jag tänka extra mycket på min familj, då jag inte kommer fira med dem för första gången. Vem tänker du på?
Gå in på länken nedan och läs mer och/ eller var med du också! Vi passerade precis 500 personer, Sprid ordet vidare och fira jul med oss alla!
https://m.facebook.com/events/594991143888446

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av plastblomma - 21 december 2016 00:50

Njuter av några dagars semester och faller lätt in i en något anorlunda dygnsrytm än vad jag vanligtvis har. Sena kvällar, tidiga morgnar och däremellan ett par timmars förmiddagslur.Den lyxen har inte min make. Han måste fortfarande gå upp kl 06.00 ...

Av plastblomma - 21 december 2016 00:16

Njuter av några dagars semester och faller lätt in i en något anorlunda dygnsrytm än vad jag vanligtvis har. Sena kvällar, tidiga morgnar och däremellan ett par timmars förmiddagslur.Den lyxen har inte min make. Han måste fortfarande gå upp kl 06.00 ...

Av plastblomma - 10 mars 2016 22:38

För en tid sedan bestämde jag mig att det var dags att tag i mitt liv, i min hälsa och skippa allt onödigt socker. Så från och med årsskiftet har jag kämpat med suget, och fallit. Tills jag insåg varför jag föll.   Jag föll för att jag gav mig sj...

Av plastblomma - 18 december 2014 13:59

Såhär skrev jag på Facebook i morse och nu får jag medhåll från Ian Wachtmeister, Sverigedemokraternas rådgivare och tidigare partiledare för Ny demokrati som säger att SD och KD egentligen är samma parti (http://www.etc.se/inrikes/wachtmeister-sd-oc...

Av plastblomma - 17 december 2014 01:06


Har varit frånvarande här i ganska exakt ett år, men nu kändes det som att det var dags att återta skrivandets scen. Idag är det dock skapande av en annan sort som står i fokus! Politisk konst närmare bestämt! Sveriges riksdag möter Disney.     ...

Presentation

Sök i bloggen

Dagens omröstning

Vilken är den bästa årstiden?
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Alla årstider har sin charm

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards