Alla inlägg under december 2011

Av plastblomma - 3 december 2011 13:34

Som vissa av er lagt märke till, har jag inte synts till här på länge. Detta har flera orsaker. Främst är det så att jag helt enkelt inte har haft tid. Jag pluggar på halvfart och gör praktik på heltid (varje praktikdag innebär också minst två timmar pendling med kollektivtrafiken) och därimellan ska jag försöka hitta tid och kraft till mig själv och mina relationer, inte en helt enkel ekvation att få ihop. Mitt humör pendlar ganska kraftigt, då jag faktiskt trivs väldigt bra med allt jag fyller min tid med, samtidigt som jag ofta är oerhört trött. Dessutom har min ledvärk har börjat göra sig påmind igen, det har inte varit så tydligt ännu och jag försöker bita ihop så gott jag kan, för att få livet att fungera, men det är inte helt optimalt kan jag väl säga!


Har varit med om väldigt många fantastiska möten och sett saker i min omgivning som fått mig att hissna och vissna, koka av upprördhet och kikna av skratt, sedan senast jag skrev och jag hoppas att inom kort kunna dela några av dessa tankar, iaktagelser och möten med er. Till dess: ta hand om varandra i vintermörkret! Och glöm inte reflexer när ni går ut!


Presentation

Sök i bloggen

Dagens omröstning

Vilken är den bästa årstiden?
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Vintern
 Alla årstider har sin charm

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards